Kontes Seo RF3 World Firmax3 Malaysia

Kontes Seo RF3 World Firmax3 Malaysia - hallo sobat seo soreang entri saya kali ini khas untuk rakan-rakan blogger. Sebelum itu sama-sama kita panjatkan doa semoga apa yang akan saya hebahkan disini berjalan dengan lancar. Ini merupakan entri Contest kali ke tiga anjuran blog saya. Hadiah wang tunai hampir RM2000.00 untuk dimenangi oleh para peserta. Disini saya ingin menjemput rakan-rakan semua sudilah menyertai dan memeriahkan contest anjuran saya kali ini. Setiap contest selain dari hadiah lumayan pasti ada terma dan syarat yang harus dipatuhi oleh setiap peserta.
Saya berharap anda membaca entri penganjuran contest Indramayu Kota Wisata saya ini sehingga habis dan dengan teliti supaya memudahkan anda memahami segala syarat-syarat Contest. Tanpa membuang masa dengan mukadimah yang panjang lebar JOM baca apa syarat-syaratnya… Bismillahhirahmanirrahim…

Contest Cari Duit Raya 2016


Konsep “Contest Cari Duit Raya” sama seperti contest saya yang lepas. Disebabkan tarikh tamat contest dekat nak raya, memang kena sangatlah kita panggil cari duit rayakan. Satu peluang untuk anda semua mencuba, mana tahu ada rezeki anda semua. Contest ini akan berlangsung selama 3 bulan dari tarikh hari 20 Feb 2016 sehingga 20 May 2016. Terdapat dua (2) kategori yang dipertandingkan.
  1. Kategori SEO
  2. Kategori Bonus (Share Facebook Terbanyak)
Semua tahu bagaimana contest SEO diadilikan… keyword yang dipertandingkan adalah “RF3 World Firmax3 Malaysia“. Kategori SEO dinilai dari Google.com.my dengan mengunakan Google Chrome Incognito.

Peserta perlu bersaing untuk mendapat kedudukan terbaik di enjin carian. Peluang untuk anda menang sangat cerah kerana keyword yang dipertandingkan sangat kurang persaingan. Jika anda teliti dengan keyword ni, banyak entri yang berkualiti yang boleh anda hasilkan untuk mengukuhkan lagi entri penyertaan anda di search engine Google. Oppss, tak boleh cerita banyak, kalau dah nampak teruskan sahaja…

Kategori Bonus share Facebook terbanyak pula, peserta perlu mengumpulkan jumlah share terbanyak untuk entri contest penyertaan mereka. Pastikan ada butang Facebook share didalam entri contest anda.


Syarat-Syarat Penyertaan Kontes Seo RF3 World Firmax3 Malaysia

  • Terbuka kepada semua rakan bloggers di Malaysia dan Indonesia.
  • Anda hanya perlu menulis satu entri review menggunakan satu sahaja kata kunci untuk kedua-dua kategori iaitu: “Seo RF3 World Firmax3 Malaysia
  • Panjang entri contest haruslah lebih dari 300 perkataan.
  • Isi kandungan entri terpulang kepada kreativiti dan kepakaran anda dalam membuat review. Untuk rujukan tentang entri boleh lihat di SINI atau search internet.
  • Kesemua peserta layak menyertai kedua-dua kategori. Jadi tulis artikel terbaik anda dan masukkan teknik-teknik SEO untuk mendapat kedudukan terbaik di Google SERP’s dan kongsikan sebanyak mungkin untuk mendapatkan Bonus Facebook share terbanyak.
  • Tidak mustahil entri Contest anda mungkin memenangi kedua-dua kategori ini.
  • Setiap peserta hanya boleh menghantar satu (1) sahaja entri penyertaan. Entri support tidak diambil kira. Tetapi anda boleh menulis sebanyak manapun entri support yang anda suka untuk kuatkan kedudukan entri utama anda di enjin carian.
  • Keputusan Contest akan diumumkan seminggu selepas tarikh tamat.
  • Diakhir entri penyertaan harus diletakkan senarai semua penaja dan url penaja mestilah “do follow”. Senarai penaja akan sentiasa di update di facebook fanpage akmaomar.
  • Diharap anda sentiasa baca update terbaru tentang contest di Facebook page saya untuk memudahkan anda mendapat informasi terkini.
  • Hantar URL entri penyertaan anda DISINI.
  • Wajib masukkan ayat ini disetiap entri penyertaaan:
RF3 World syarikat pengeluar produk yang khusus untuk kesihatan dalaman dan luaran. Terdapat empat (4) produk terbaik yang sering mendapat permintaan tinggi, iaitu:
  1. SOULMAX3
  2. FIRMAX3
  3. O2MAX3
  4. SLIMAX3
Baca juga artikel lainnya terkait Majukan Peternakan Indonesia Bersama IlmuHewan.com

RF3 World juga membuka peluang keusahawanan kepada mereka yang minat untuk menjadi usahawan. Anda dapat menjadi usahawan sebuah syarikat produk hebat, tanpa modal yang tinggi dan menghasilkan keuntungan yang berlipat ganda. Untuk sebarang informasi tentang produk boleh hubungi Team Agen RF3 World yang merupakan pengedar sah RF3 World.
Facebook Page: RF3 World
Nor Jannah: 017 344 8876
Yuli: 019 302 5099
Mahani: 011 3124 8158
Faezah: 012 906 3849

PENTING!

Sekiranya diakhir contest terdapat peserta yang tidak melengkapkan senarai penaja-penaja walaupun kedudukan SERP’s anda antara yang teratas atau share facebook terbanyak, secara automatik penyertaan anda dibatalkan. Ini adalah muktamad. Oleh itu sentiasa baca update terkini di page atau blog AkmaOmar,com Syarat-syarat penyertaan boleh berubah dan akan dikemaskini dari semasa ke semasa mengikut kesesuaian.

Syarat Menjadi Penaja Kontes Seo Web RF3 World Firmax3

  • Sekiranya ada yang berminat menjadi penaja sangat dialu-alukan.
  • Penaja dibenarkan menyertai Contest SEO “RF3 World Firmax3 Malaysia”. Anda boleh menghubungi saya melalui ruangan page contact atau email ke akmaomar@gmail.com.
  • Penajaan yang diterima berbentuk wang tunai sebanyak RM100.
  • Tarikh tutup sebagai penajaan pada 31 March 2016.
  • Link penaja akan dimasukkan disetiap entri peserta dan juga di kesemua update entri berkenaan Contest diblog AkmaOmar.com.

Hadiah-hadiah Kontes Seo Web RF3 World Firmax3 

Kategori SEO
  1. Tempat Pertama – RM 500
  2. Tempat Kedua – RM 300
  3. Tempat Ketiga – RM 200
  4. Tempat Keempat – RM 150
  5. Tempat Kelima – RM 100
  6. Tempat Keenam – RM 100
  7. Tempat Ketujuh – RM 50
  8. Tempat Kelapan – RM 50
Bonus Facebook Share 
  1. Tempat Pertama – RM 100
  2. Tempat Kedua – RM 100
  3. Tempat Ketiga – RM 100
  4. Tempat Keempat – RM 100
  5. Tempat Kelima – RM 100
Mudah sahajakan syarat-syarat yang ditetapkan untuk kontes seo Pilih Nahwa Untuk Jasa Travel dan Rental Mobil di Malang. Kepada peserta contest keluarkan segala skill yang anda ada dan manfaatkan pengalaman anda didalam contest ini. Kepada blogger baru jangan takut untuk mencuba. Mana tahu ada rezeki anda semua lagipun ada dua kategori yang dipertandingkan. Contest Cari Duit Raya 2016 ini boleh disertai oleh semua blogger… “Tuah Ayam Nampak Dikaki, Tuah Manusia Siapa Yang Tahu”  Sudilah juga kiranya anda dapat mempromosikan contest ini kepada rakan-rakan blogger yang lain untuk menyertainya. Nah itu dia sedikit informasi tentang Kontes Seo RF3 World Firmax3 Malaysia.

0 Response to "Kontes Seo RF3 World Firmax3 Malaysia "

Post a Comment

Contact / Privacy Policy / Disclaimer / About Me